Pilot wycieczek

Logowanie | Dodaj profil

  1. O 21:45 przed budynkiem jesli bedzie potrzeba bedzie czekal na was wielki parasol Student Travel ;)SoS pub Karaoke i Transmisja meczu #dawidjaniga #grecja #studenttravel @9692

  2. W SoS pub transmisja meczu Legia vs Dundalak 21.45 czasu miejscowego #dawidjaniga #grecja #studenttravel @9691

  3. W SoS pub rowniez transmisja meczu Legia vs Dundalak 21.45 czasu miejscowego #dawidjaniga #grecja #studenttravel @9690

  4. Na rejs zabieramy recznik stroje kapielowe gotowke start o 10 plyniemy na Paxos przerwa 1,5h nastepnie blue lagoon antipaxos skoki do wody impreza powrot ok 17 #dawidjaniga #grecja #studenttravel @9682

  5. W autokarze zwroce Wam kaucje. Zajmijcie prosze te same siedzenia. #martynazaciera #grecja #studenttravel @9668

  6. Wykwaterowujecie sie z apt. jutro o 10:00. O 10:15 pakowanie bagazy do autokaru. Informujcie kierowcow do jakiego miasta jedziecie. Odjazd o 11:00. #martynazaciera #grecja #studenttravel @9667

  7. Posprzatajcie dzis apartamenty (wyrzucamy smieci, zmywamy naczynia i wkladamy je do szafek), spakujcie bagaze, zrobcie zakupy na droge powrotna. #martynazaciera #grecja #studenttravel @9666

  8. Dzis o 22 na plazy przy Aquarossa impreza hawajska z alkoarbuzem. Wezcie ze soba koce #miejmynadziejezepogodawytrzyma #martynazaciera #grecja #studenttravel @9665

  9. Osoby ktore sa juz na plazy,sniadaniu prosze o skontaktowanie sie ze mna przez telefon.Na 1 quad potrzeba 1 prawo jazdy #dawidjaniga #grecja #studenttravel @9664

  10. Mordki!Dzisiaj o 21:45 spiewajcym krokiem zmierzamy do SOS pub#Karaoke Jutro Rejs Statkiem zbiorka o 9:45 pod autokarem Zabieramy stroje kapielowe i usmiech :) #dawidjaniga #grecja #studenttravel @9663

  11. Pogoda nam sie chwilowo poprawila, takze nie zamulamy w pokojach, tylko lecimy lapac ostatnie promyki slonca na plaze lub basen przy Aquarossa. #martynazaciera #grecja #studenttravel @9662

  12. Osoby chetne na quady spotkamy sie przed budynkiem za 10 min wazne info. Osoby chetne na turniej w bilarda spotykamy sie w SoS o 20:30 Nagroda za 1 miejsce #dawidjaniga #grecja #studenttravel @9661

  13. Mordki!Dzisiaj o 21:45 spiewajcym krokiem zmierzamy do SOS pub#Karaoke Jutro Rejs Statkiem zbiorka o 9:45 pod autokarem Zabieramy stroje kapielowe i usmiech :) #dawidjaniga #grecja #studenttravel @9660

  14. Zglasza sie pilotka! Ubezpieczenie Signal Iduna, nr polisy: 205369 tel alarmowy: 48228645526 milej podrozy :) #zawszespoko #karolinabiel #grecja #studenttravel @9659

  15. Dziewczyny spotykaja sie o 22:00 na plazy przy Aquarossa, a Panowie o 22:00 na cypelku. Pozniej od 23:30 widzimy sie wszyscy pod King Size! :) #martynazaciera #grecja #studenttravel @9649